سلام.
دو تا موضوعی که باید اینجا بهش اشاره کنم و چاره ای نیست غیر این که تبدیلش کنم به یه پست که احتمالا قراره سرتون رو درد بیاره.
اول این که شرافتا کامنت که میزارین خصوصیش نکنین.
الآن یه پیام خصوصی فرستادین برام که جایی واسه توضیح دادن نداشتم پس در همین پست پاسخ میدم تا جناب فرستنده بتونن ببینن.

کامنت:
هیچوقت نفهمیدم چرا کسی که کتاب بخونه با فرهنگ میشه[تعجب]/ دلم بدجور پره مهدی جان از این بی فرهنگ هایی که خودشون رو با فرهنگ میدونن.
پاسخ:
من مشکل شما رو نمیدونم ولی کمی با مشکلی که میگین سر و کار داشتم.
چند وقت پیش یکی تو گروه واتس اپم نوشت من از کارهای سوزان کالینز خوشم نمیاد, خیلی تویسنده بدیه.
منم در جواب گفتم آره منم از مجموعه دارک تاور خوشم نمیاد پس استیفن کینگ نویسنده خیلی مزخرفیه!
بعدش ده نفر اومدن گفتن آقا جان یعنی چی? کارهای استیفن کینگ تعلیق داره و پرداخت شخصیت و فلان و بهمان داره..., اصلا تو کی هستی که در حالیکه توی جملاتت کلمات سخیفی مثل مزخرف به کار میبری به کینگ بی احترامی میکنی و... تو بیجا میکنی چنین میگی و خلاصه یه آچار لوله کشیم کردن واسه این موضوع.
من خودم اینجا بود که فهمیدم جماعت کتاب خون ما بیشتر از این که با کتاب خوندن با سواد و با فرهنگ بشن دارن ادای این مسائل رو در میارن. این افراد که اتفاقا خیلی هم توی وبلاگ های فانتزی الآن واستون آشنان نتونستن یه کنایه ساده من رو ببینن ولی میان از مسائلی مثل تعلیق و ... واسه کوبیدن استفاده میکنن تا خودشون رو با سواد نشون بدن!
کاش وقتی فیلمی میبینیم یا کتابی میخونیم در کنار تموم مسائل داستان پردازی یخورده هم به سطح درک و فهم شخصیت ها ار هم دیگه, احترامشون به سلائق همدیگه و حتی حرف های ساده شون هم دقت کنیم و یاد بگیریم چون حقیقتا تا این سن من ندیدم دونستن مفهوم تعلیق واسه کسی اعتبار بیاره ولی یه چیز ساده حتی مثل گوش دادن به حرف های دیگران یا یه خنده کوچیک بعضا زوری هم میتونه خیلی واسه بالا بردن شخصیت کمک کنه.
ببخشید حرف هام زیاد شد, خودمم خیلی دلم از اینجور افراد همه چی دون نادون دلم پره.
مسئله دوم و بی اهمیت تر هم اینه که تعداد رای هایی که دادین به وبلاگ به عدد هزار رسید و ممنونم بابتش.
۶,۸۲ از ۷ به طور میانگین دادین که عالیه(^_^)
خیلی خیلی ممنونم.
برچسب ها: مهدی رنجبر
.: Weblog Themes By Pichak :.
