درباره وب

سلام.

از دوستانی که مایل به همکاری در وبلاگ رایگان فیلتاب هستند و توانایی قرار دادن مطالب رو در زمینه سینما و تلویزیون یا کتاب در وبلاگ قرار بدن درخواست همکاری میشود.
لطفا در صورت علاقه در زمینه همکاری ، با ایمیل زیر بهم اطلاع بدید.
Ranjbar.mehdi22@gmail.com

۱. حتما نظر بدین.
۲. اگه کتابی رو خواستین اینجا منتشر کنین, فیلتاب کاملا پشتیبانی میکنه.
۳. کتاب هایی نظیر ترجمه جلد چهارم نغمه یخ و آتش که پولی هستن رو نمیتونم رایگان بزارم, اصلا مشکل حقوقی داره. لطفا این رو ازم نخواین چون شرمنده تون میشم.
۴. اگه لینکی مشکل داره خواهشا خبرم کنین تا درستش کنم.
۵. اگه کسی میخواد از لینک های فیلتاب استفاده کنه, لازم نیست اجازه بگیره و خودتون ازش استفاده کنین ولی فقط ذکر منبع رو فراموش نکنین.
۶. هر کسی میخواد وبلاگ های هم رو لینک کنیم یا سایتش رو جزو دوستان فیلتاب قرار بدم, یه نظر بزاره تا لینکش کنم. (بخیل که نیستیم, والا)

بچه ها اگه کسی مایله کتابی رو ترجمه کنه لطفا خبرم بکنه. اگه توی تایپ و مخصوصا ویراستاری هم کس دیگه ای هست که مایل به همکاریه بازم خبرم کنه.

دوستان اگه کسی میخواد کتاب یا داستان کوتاهی رو بنویسه  و به صورت پست به پست به اسم خودش قرار بدم, برام به اون ایمیل بالا بصورت متن یا PDF یا هر شکل مرسوم دیگه ای بفرسته.
باعث افتخاره که داستان های کوتاهتون رو منتشر کنم.
جستجوی وب
موضوعات وب
لینک های مفید

سلام.

دو تا موضوعی که باید اینجا بهش اشاره کنم و چاره ای نیست غیر این که تبدیلش کنم به یه پست که احتمالا قراره سرتون رو درد بیاره.

اول این که شرافتا کامنت که میزارین خصوصیش نکنین.

الآن یه پیام خصوصی فرستادین برام که جایی واسه توضیح دادن نداشتم پس در همین پست پاسخ میدم تا جناب فرستنده بتونن ببینن.

Filtab.blogfa.com

کامنت:

هیچ‌وقت نفهمیدم چرا کسی که کتاب بخونه با فرهنگ میشه[تعجب]/ دلم بدجور پره مهدی جان از این بی فرهنگ هایی که خودشون رو با فرهنگ میدونن.

پاسخ:

من مشکل شما رو نمیدونم ولی کمی با مشکلی که میگین سر و کار داشتم.
چند وقت پیش یکی تو گروه واتس اپم نوشت من از کارهای سوزان کالینز خوشم نمیاد, خیلی تویسنده بدیه.
منم در جواب گفتم آره منم از مجموعه دارک تاور خوشم نمیاد پس استیفن کینگ نویسنده خیلی مزخرفیه!
بعدش ده نفر اومدن گفتن آقا جان یعنی چی? کارهای استیفن کینگ تعلیق داره و پرداخت شخصیت و فلان و بهمان داره..., اصلا تو کی هستی که در حالیکه توی جملاتت کلمات سخیفی مثل مزخرف به کار میبری به کینگ بی احترامی میکنی و... تو بیجا میکنی چنین میگی و خلاصه یه آچار لوله کشیم کردن واسه این موضوع.
من خودم اینجا بود که فهمیدم جماعت کتاب خون ما بیشتر از این که با کتاب خوندن با سواد و با فرهنگ بشن دارن ادای این مسائل رو در میارن. این افراد که اتفاقا خیلی هم توی وبلاگ های فانتزی الآن واستون آشنان نتونستن یه کنایه ساده من رو ببینن ولی میان از مسائلی مثل تعلیق و ... واسه کوبیدن استفاده میکنن تا خودشون رو با سواد نشون بدن!
کاش وقتی فیلمی میبینیم یا کتابی میخونیم در کنار تموم مسائل داستان پردازی یخورده هم به سطح درک و فهم شخصیت ها ار هم دیگه, احترامشون به سلائق همدیگه و حتی حرف های ساده شون هم دقت کنیم و یاد بگیریم چون حقیقتا تا این سن من ندیدم دونستن مفهوم تعلیق واسه کسی اعتبار بیاره ولی یه چیز ساده حتی مثل گوش دادن به حرف های دیگران یا یه خنده کوچیک بعضا زوری هم میتونه خیلی واسه بالا بردن شخصیت کمک کنه.
ببخشید حرف هام زیاد شد, خودمم خیلی دلم از اینجور افراد همه چی دون نادون دلم پره.

 





مسئله دوم و بی اهمیت تر هم اینه که تعداد رای هایی که دادین به وبلاگ به عدد هزار رسید و ممنونم بابتش.

۶,۸۲ از ۷ به طور میانگین دادین که عالیه(^_^) 

خیلی خیلی ممنونم.


برچسب ها: مهدی رنجبر

تاريخ : شنبه ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ | 2:41 | نویسنده : مهدی رنجبر |